fredag 8 april 2011

Kanske någon däruppe vill oss lite mer tur....

......för denna veckan har jag sett två stjärnfall.....så härligt det är....man kan önska sig precis vad man vill....men det skall vara tyst....ingen annan skall få veta.....kanske är det någon som vill ge oss lite mer medvind...det kan vi behöva....senaste åren har snurrat på alldeles för fort o mycket som varit gnäll har blivit bekräftat....vår sons väg mot diagnosen ADHD har tagit mycket på mina krafter....många frågor har blivit besvarade....många tankar och tårar har kommit o gått.....Jag läste någonstans för ett tag sedan att man kan kalla det en slags sorg. Och jag håller med. Det är en sorg som jag har som måste bearbetas på mitt sätt. Min stackars, underbara man får nog stå ut ett tag till med min känslosvallningar och tankar om allt som snurrar. Tack vännen, du är min oas som jag kan vila i och mitt berg som jag kan luta mig åt när det blir för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar