måndag 18 april 2011

Första kontakten med bup var en telefonintervju.

Vissa dagar är mitt huvud totalt i oordning och då vill jag helst bara krypa undan och låta världen gå förbi. De dagar jag jobbar så går det bra men det är segt. Därför valde vi att min man genomförde intervjun. Min man är så konkret. Kan tala för sig och det spelar ingen roll när på dygnet det är. Jag avvundas honom. Han är mitt stöd i många situationer och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom.

De har nu haft en andra telefonintervju pga att man vill återkoppla till den första. Höra vad som hänt helt enkelt. Han svarade för negativt för att det skulle godkännas. Så nu har man tagit kontakt med oss och vill att vi träffas för ett möte. Jag hoppas att han får lite lugnare snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar