tisdag 16 augusti 2011

Tack!

Ibland när jag tittar in på min egen blogg kan jag undra vem det här är? Jag vet ju vem det är och jag kan garantera att jag kan återberätta allt som står här men känslan kan ibland överrumpla mig och jag undrar vem är det som lever i den här världen. Och ibland känner jag mig så bunden och hemma i min blogg att det är en värld som ger mig kärlek, förståelse och känslan av att få prata av mig. Jag vet inte om du förstår vad jag menar men det är så jag känner. Jag är både förvånad och stolt över mig själv att jag kommit så här långt. När jag startade bloggen hade jag ingen anning om vad det skulle utbringa. Och jag kommer ihåg att när jag skulle skriva mitt första blogginlägg, att jag inte kom på någonting. Snopet, jag som hade så mycket att säga.


Jag är inte bara stolt över mig själv utan också över er som läser den. Idag vill jag passa på att tacka Er alla som orkar och vill besöka min gnäll-, kärleks- och orosblogg.


  
tAcK oCh kRam FrÅn MiG tIll DIg

vI SeS  :O)

  

6 kommentarer:

  1. Det är tur att man dessutom glömmer och att minnet är selektivt. Jag har ju levt i samma skit som du, eller iaf liknande. Ensamstående med två barn och 10 olika diagnoser varav adhd varit en av dem. Idag är barnen 16,5 resp 18 år och jag kan inte förstå att jag överlevt! När jag läser dina inlägg vet jag att jag haft det skitjobbigt, men jag kommer inte ihåg det utan att bli påmind. Inte konstigt man varit både utbränd och vidbränd...

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du kan vara stolt över dig själv! Jag är tyvärr aldrig stolt över mig själv.

    SvaraRadera
  3. Ja Marlene, det är tur och man kommer oftast ihåg det som var bra :) och de jobbiga perioderna är mer som en gröt....BRA!

    SvaraRadera
  4. Piedra, jag blir ledsen av att läsa din kommentar. Men tänk på vilken superfin blogg du har. Alla inlägg som du orkar göra och hur duktig du är på att läsa o lämna kommentarer som både är välargumenterade och trevliga:)Det avundas jag dig! Det är inte alltid jag orkar även om jag skulle vilja. Jag tycker att din blogg är superfiíin o den skall du känna dig stolt över!

    SvaraRadera
  5. Åh tack!!! Vad glad jag blir av att läsa din kommentar! ☺ Jag fick tyvärr lära mig som barn att jag inte var något att vara stolt över, och även om jag kämpar för att ändra på det, så lyckas jag tyvärr inget vidare.

    SvaraRadera
  6. Kämpa på o glöm sånt trams som man sagt till dig! Den som säger något sånt visar bara hur den personen är. INTE vem du är :)

    SvaraRadera