torsdag 26 maj 2011

Skolmöte

Mitt älskade lilla hjärta. Vad skall det bli av med dig? Hur skall vi hjälpa dig? Hur skall vi göra för att du skall känna dig trygg och säker?

Jag läser böcker, bloggar och annat via internet. Jag pratar med andra och undersöker de olika vägarna. För jag vill göra det bästa valet för dig, mitt hjärta. Jag vill dig så väl. Jag vill ge dig världen och allt det goda som finns där. Jag vill visa världen att du, mitt hjärta, är en underbar liten människa som vill väl. Och att du kan ge kärlek och världens längsta kramar. Du, mitt hjärta, är en del av mig och det gör ont när det gör ont hos dig. Vännen, hur skall mamma göra för att du skall finna den rätta vägen?



******************************
AMOR
VINCIT
OMNIA

******************************


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar